fredag 18 december 2009

Väl uppe i Norrland

Blev hämtad på Falmark av mina kära Mor, min Far satt på en buss från Sundsvall just då så han kunde tyvärr inte följa med. Vädret var som väntat KALLT, ungefär 16 grader kallt och snö. Typiskt Norrlands väder vintertid.


Vi begav oss hem till där jag är uppväxt en lite by utanför Skellefteå. Kändes konstigt att komma hem dit då det var någon månad sen jag var där sist. Var tvungen att käka något eftersom jag åt sist innan jag flög från Landvetter. Blev havregrynsgröt och en korvbit på sidan av. Helt okej måste jag säga, man stod sig ett tag i alla fall. Sen blev det att sätta sig framför tv:n undertäcket och värma fötterna, de var skitkalla. kanske inte så konstigt då det var såpass kallt som det var igår. Tittade ut och det var verkligen hur fint som helst! Vilket vinterväder!




Blir og att åka till min bror Patrik och hans fru Linda och deras två barn senare i afton, var ett bra tag sen jag träffade dem, så ska bli kul!:) Sen i orgon ska bli kul också, en av mina bästa vänner Denise har planerat något ett tag tillbaka som jag inte vad det är. Men ska bli kul i alla fall!:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar