onsdag 30 december 2009

Ullevi var mäktigt!


Då hade man varit på Ullevi för första gången i måndags då. Blev rätt stressigt, jag kom från tåget 2 timmar försenat, alltså ca klockan 13. Pierre hämtade upp mig på centralstationen, sen var det bara hem och byta om innan Patric och Putte kom hit. Vi skulle följas in till stan och sätta oss på någon pub innan vi skulle gå mot Ullevi vid 18 tiden. Så Putte släppte av oss och begav sig till Landvetter för att hämta Denise. Medan han hämtade henne hamnade vi på en rätt så ok pub, kommer inte ihåg vad den hette men helt ok var den:) Tog några öl/cider innan Putte och Denise anslöt:)



Pierre och Patric skålade för en fortsatt trevlig kväll!:)

Det var lagom mäktigt alltså. Frölunda- Färjestad var en skitbra match! Även om det hade varit roligare om Skellefteå hade spelat istället för Färjestad. Men uppslutningen var helt otrolig, jag säger såhär det hördes då hela Ullevi sjöng! Oj oj oj säger jag bara!:) Ca 31 000 pers som hejade, får iofs räkna bort en del som var där för att heja på Färjestad då såklart:) Även om det blev lite kallt om fötterna där efter en stund så kunde man ändå stå ut med det, då det var det enda man frös om:) Helt klart en helt otrolig upplevelse, hoppas att det ska bli fler sådana tillställningar i framtiden:) Här är lite videoklipp från matchen, se och njut:)



Frölundas intro rätt så mäktigt!:) Som ni kanske ser så är sargen genomskinlig, hur coolt som helst! Pierre bad mig hälsa att Kung Fredrik gjorde 3 mål, alltså #10 i Frölunda:D



Som sagt, rätt bra stämning även om det inta var SAIK som spelade;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar