tisdag 22 december 2009

Skolarbete klart för dagen, snart dags för Julkonsert!:)

Då var det dan före dan före doppare dan, det vill säga Tisdag:P Steg upp kring fem över halv 11, det första jag gjorde var att försökte få mitt hår i en normal hårfärg. Då jag färgade av itt hår senast och la på en mörkare färg så blev jag rätt nöjd, men fick sen höra av andra att det såg lite ojämnt ut. Och tjej som jag är var tvungen att fixa det, tog samma färg och det blev hur bra som helst! Det konstiga var att jag först var hur nöjd som helst, men såg senare att det var nog inte bra:P Men går ju snabbt att fixa, men nu blir det ingen mer färgning av håret på ett bra tag!!
Har suttit lite med skolarbete även idag vilket jag satte mig med då jag avr klar med håret, men har fastnat på en fråga så ska fundera mer på den över natten och se om jag har ett bra svar på den imorgon. Så jag satt mig och bloggade lite nu innan mamma och Denise kommer från stan, vi ska ju nämligen på Julkonsert i Kusmarks kyrka ikväll, en gammal arbetskollega och hans fru ska sjunga. Så det blir att laga lite käk och sen göra sig klar, den börjar inte förrän kl 20, så det är ju inte någon stress precis. Men klart att man vill ju vara där en stund innan så att man kan få en bra parkeringsplats plus en bra plats därinne:)





Glömde förresten visa vår fina julgran i tidigare inlägg så ni får se den här istället:) Som jag nämnde tidigare, ganska liten men fin ändå:) Eller vad tycker ni?:)

1 kommentar:

  1. en riktigt fin julgran har din pappa huggit. Satt just nere och beundrade den som pappa har hittat. GOd Jul på dej nu!!! Höres, kram

    SvaraRadera