måndag 21 december 2009

Inte riktigt julledigt ännu, biblioteket idag:)

Hej hej! Ber återigen om ursäkt om jag inte avrit så aktiv i mitt skrivande i helgen, har haft mycket att göra. Vad som hände då kommer jag att återkomma med senare ikväll:) Det är ganska mycket nu d¨å man är häruppe i 10 dagar, man vill hinna träffa alla! Därför gäller det att kunna puzzla på bästa sätt för att det ska fungera för alla.

Sitter i alla fall just i denna stund på Skeria och försöker komma igång med en av mina examinationsuppgifter eller hemtenta blir det då jag inte kunde vara med på introduktionen av uppgiften då jag befann mig i luften påväg upp till Norrland. Klart det inte känns kul att sitta här då jag är häruppe, men något som måste göras. Känns som att jag vill ha båda klara innan jag åker hem till Göteborg igen, då kan man lägga i alla fall skrivandet bakom sig.Sen kommer ju examinationstillfällena då i januari, där en av uppgifterna utgår ifrån att vi ska läsa en annans uppgift och ge respons på den, vilket jag tror kommer bli roligt och intressant. Den andra uppgiften ska vi redovisa vid ett tillfälle. Sen är man färdig med skolan, ska bli så otroligt roligt att komma ut i arbetslivet, och få omsätta teorin som vi lärt oss under åren till praktik.:)

Nu ska jag skriva vidare, glömde förresten att berätta jag ska till min bror Andreas och hans fru Irene och deras två flickor Ellen och Ida. Var hur kul som helst att träffa dem, var ca fyra månader sen jag träffade dem sist. Fick även träffa deras lille hund Sigge som inte är så liten längre, eller han är ju fortfarande liten men inte lika liten som han var då jag flyttade i augusti:) Blev även att sjung lite singstar med flickorna, det var en låt som gick på högvarv och det var ABBA:s Mamma Mia, tror att de hade övat på den lite extra, de var jätteduktiga!:)


Hoppas ni hade en trevlig dag, för det hade jag!:) God Jul och ett Gott Nytt År!:)

1 kommentar:

  1. Hej Hej...! tro ja lyckats med ett inlägg snart, helt otroligt...tycker synd om dig som måste sitta med skolarbete så nära jul, men å andra sidan...då e d gjort...näe nu måst ja skynda mig å ta ut min pepparkaksplåt innan brandvarnarn startar...( men nu när ja lyckats kanske d finns hopp om att d blir fler inlägg, dock inte i dag...vi hörs! puss kram

    SvaraRadera