torsdag 24 december 2009

Glögg & Sällskapsspel

Gårdagen var rätt så lugn som jag berättade tidigare, på´kvällen dock så blev det en del. Eftersom jag skulle iväg på glöggkväll hos Denise kring 19 så drog jag en sväng till Patrik och Linda så att ajg skulle hinna träffa ungarna innan de skulle sova. Skulle åka tillbaka dit lite senare då jag varit på glöggkväll men då skulle de ha gått och lagt sig.
Det var jättetrevligt på glöggkvällen, det var Jag, Denise och en kompis till Denise som heter Nina. Så vi kokade upp lite glögg, öppnade locket till pepparkaksburken, fram med russinen och juleskummet och clementinerna.



Glögg, pepparkaka o clementin, då är det Jul:)

Satt och tjötade ett bra tag, helt plötsligt var klockan 21, då Denise skulle åka hem till sin mor och far. Så jag begav mig då tillbaka till Kusmark. Där satt Patrik o Linda och Mamma o Pappa och spelade sällskapsspel, ett roligt spel där man fick testa sina tv-serie kunskaper. Var lite tufft i början, men sen började vi om då gick det betydligt bättre! Men lite svårt att svara på frågor där serien gick typ 1980 och man ska svara på vilken skådespelare som gjorde den rollen, då man inte ens var född då!:D Haha! Men roligt spel var det faktiskt.

Andra omgången höll jag faktiskt på att vinna! Det ni!:)

1 kommentar:

  1. Är det papsen som sitter närmast kameran somman ser handen och magen på tro??

    SvaraRadera