måndag 14 december 2009

Fullt upp i helgen!

Hej allihopa, ber om ursäkt om jag varit lite frånvarande i helgen, har varit full rulle, vilket jag inte har något emot på så sätt:) Som jag berättade tidigare så blev det bakpotatis i fredags, är inte ofta man äter det ska jag säga, men riktigt gött var det! Vi hade även köpt hem lite ölkorv som snacks, jag tog den mesigaste, med det menar jag den med den svagaste smaken:D Patric fick den mellersta och Pierre den starkaste såklart, men han ansåg inte att den var speciellt stark. För min del så var den NOG stark:) Men det beror ju på vad smaklökarna är van vid också:)



Under middagen



Dessa var de två starkaste, Red Devil(kanske hör på namnet att den är stark) och Hot Amigo, den mellersta, tycker även att man hör på den att den är snäppet starkare. Min tror jag hette Cabanossi eller nåt sånt, helt ok smak för mig. Fast jag smakade faktiskt Red Devil och den var faktiskt inte så farlig ändå, kanske är så att smaklökarna börjat vänja sig vid stark mat:)

Sen kom lördagen, en dag som jag laddat för i ungefär en vecka om inte mer, det var hockey på schemat! Skellefteå- Frölunda! Dagen startade med att vi drog till Patric och hämtade han, gick på bolaget för att handla lite öl och sånt till kvällen. Gick in en sväng på Coop för att köpa lite käk som vi slängde ihop innan matchen. Det blev Kyckling nuggets, med pommes till, jättegött!
Sen var det som sagt hockeydags, jag var nog lite för kaxig där tror jag, eftersom vi hade hemmaplan så hade det ju varit det självklara att vi skulle vinna, men icket åkte på spö med hela 3-5, ajajaj!:S Men man är ju en bra förlorare, var en jämn match i överlag men vi va rinte det starkare laget för en gångs skull då såklart:D
Efter matchen satt vi å pratade ett bra tag, en kompis till grabbarna anslöt senare och efter ens tund så drog vi vidare för att spela biljard. Då man inte gör det så ofta blir det alltid att börja om från scratch. Tyckte ajg skötte mig rätt bra ändå, men lyckades ibland att även skjuta ner de bollar som inte var våra. Men men, det är ju bara ett spel:)



Pierre var himla duktig, duktigare än Moí:) men man lär sig av de bästa, som man brukar säga.
Fick privilegiet och vara i samma lag som mästaren, då kan det inte gå fel:) Även om de andra var rätt duktiga också. Om vi ska sammanfatta så tror jag att det blev oavgjort i segrar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar