tisdag 15 december 2009

Snart åker man upp till Norrland

Då är det snart dags då, snart åker man upp för att fira jul i Norrland:) Ska bli kul att träffa familjen och mina vänner däruppe. Jag tror även att man lär sig att uppskatta stan mer då man inte befinner sig där 365 dagar om året:) En sak som jag kommer se skillnad på om jag ska jämföra härnere i Göteborg och uppe i Skellefteå, är nog att det kommer att vara mer snö däruppe. Klart det kommer säkert att vara kallare också, men som jag nämnde för Pierre igår att det KÄNNS kallare härnere även om graderna inte är detsamma. Så -5 härnere kan KÄNNAS som -15 just bara för att luftfuktigheten är högre här. Blir att packa med vinterskorna kan jag säga och mössan och vantarna också kanske. Är så stolt över min "BAD HAIR DAY" mössa:D haha!

Funderar på om jag ska gå upp till förrådet och hämta resväskan, men jag tror det får vänta tills imorgon. Får se hur man löser det med att rymma alla julklappar, jag sa innan jag började inhandla dessa klappar att jag skulle vänta med detta tills jag kom upp, eftersom jag då skulle slippa att packa med mig allt och framförallt rymma allt. Men det finns alltid lösningar, så på något sätt ska jag nog rymma allt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar