torsdag 10 december 2009

Hockeykväll!

Nu ligger man lite efter med bloggandet, men ska försöka komma ikapp sakta men säkert:) I tisdags var det hockey, inte Skellefteå dock men satt och kollade med Pierre och hans bror Patric på Frölunda- Luleå. Det mest komiska var att även om jag inte hejar på Frölunda så blir man så himla inne i matchen! Blev lite middag också, Pierre stod för middagen, det blev korvgryta med pasta, HUR gott som helst! Den fick han MVG på, mycket bra jobb alltså!:)



Lite tjöt efter middan, och lite kaffe såklart:)



Under matchen, slutade med vinst för frölunda, själv fick vi stryk med hela 0-3 hemma mot djurgården dagen innan, tufft!:S Men bara ta nya tag:)



Det var inte bara en kopp kaffe denna kväll. För mig blev det kanske det men inte för grabbarna:D Vi köpte även in lättglögg, sån där saftglögg som vi kallar det, då vi handlade. Så lite sånt blev det också, hur gött som helst var det.


1 kommentar:

  1. Det syns vilken mugg som tillhör dig, både då det gäller mängden som är kvar och sen att du fegar och har mjölk i. Jag måste nog lägga ner drickandet av kaffe för min mage verkar inte palla det. Förresten är det okej om jag står på FAlmark med värsta stora skylten med VÄLKOMMEN HEM FRIDA!!! :D

    SvaraRadera