onsdag 9 december 2009

Julpyntat och klart:)

Hej allihopa!
Dags för mitt andra inlägg:) Känner sig lite ringrostig då jag inte skrivit blogg på ett bra tag! Känns som att man måste komma ifatt lite. Men men, nu är det i alla fall julpyntat och klart, sprang upp på vinden och hämtade julstjärnorna och ljusstaken förra veckan. Så hjälptes jag och Pierre till att sätta upp dem, eftersom jag är lite kortare så når jag inte riktigt, då är det gött att få lite hjälp:)










Tycker det blev superfint, vad säger ni?

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hur fint som helst har ni gjort det.Du skulle bara se hur min lägenhet ser ut, det är tomtar precis överallt men jag klagar verkligen inte... Du vet ju hur galen jag är i jul :D Snart blir det glögg och massor med annat sköj!!! Hörs i morrn
    Puss puss

    SvaraRadera