söndag 28 mars 2010

Fjällen här kommer vi!:)

Gårdagen bestod i alla fall av lite födelsedags firande, då Pierre och hans tvillingbror Patric fyllde år! Blev middag tillsammans med deras mor m. respektive, deras syster m. respektive plus deras två barn och så jag, Pierre och Patric såklart:) Kvällen bestod av både god mat och god dryck, blev dock lugnt för min och Pierres del då det bara blev några glas, Pierre var chaffis denna kväll. Det var en väldigt trevlig kväll.



Nu om nutid, väskorna är packade för idag ska vi åka på en veckas semester uppe i fjällen med min kära familj som består av Mor& Far, Patrik(bror) m. respektive, 2 barn och en hund, Andreas(bror) m. respektive, 2 barn och en hund plus Jag och Pierre så totalt är vi 12 personer plus 2 hundar:) Så det kommer att bli fullt ös, men det ska bli hur roligt som helst! En hel del skoter åkande kommer det att bli och även kanske lite snowboard:) jag kommer därför inte att vara inne super mycket under nästa vecka men där nästa så kommer ni att få en hel del bilder från semestern:) ha en trevlig påsk allihopa för det ska vi ha!:)

1 kommentar:

  1. Sådär ja...äntligen igång igen...ha en jättetrevlig norrlandsvistelse å hör gärna av er om ni har tid att träffas nån dag? love you both :)

    SvaraRadera