onsdag 17 februari 2010

Lite skoter har man åkt och lite snowracer oxå:)

Nu då jag är tillbaka på bloggen och tillbaka hemma i Göteborg, så kan jag börja med att berätta om helgen som varit. På lördagen så åkte vi upp till landet till Pierres morbror och skulle köra lite fyrhjuling och åka snowracer bakom. Skulle bli hur roligt som helst, det skulle även visa sig att Pierres morbror hade varit iväg samma dag och köpt en snöskoter så det blev att köra och åka lite sånt också.

Jag åkte mest bak på skotern, Pierre och en granne till hans morbror åkte snowracer. Såg rätt så roligt ut faktiskt. Men då jag själv fick testa en kort sträcka så förstår jag varför grabbarna grimaserade lite. Det var hur jobbigt som helst att hålla sig kvar, plus att det blev ju inte lättare då man plogade snö framför sig också. Så fötterna var ju inte bara lite kalla kan jag säga!:S Men men det var bara att bita ihop!:) Det var riktigt roligt faktiskt det måste jag säga, sådant gör man för sällan!:)
Här kommer ett klipp från dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar